DKaya düşünüyorum gülüm ya. 16.haftadayım doktora sadece iki kez gittim bir ilk öğrendiğim de bir de ilaçlarım bitiyordu o yüzden. Dün doktora gidecektim cinsiyette öğrenmek istiyordum ama gidemedim bulunduğumuz zorunlu görev yerinden dolayı çok kar yağdı. En kısa zaman da inşlh, 🥰😇