37+2 haftalik hamileyim. Devletteki ultrasonlarda hep bebek gelişimi 1 buçuk 2 hafta önde gidiyordu. En son Geçen hafta devletteki ultrasonda 36 haftalıkken 39 ile uyumlu dedi doktor ve 3300 bebeğin kilosu 4ü bulursa Sezeryan olursun denildi Ama bugün Kendi özeldeki doktorum 37 haftasiyla uyumlu kilolu bebek değil.kilosu 3000 şimdilik bi sıkıntı yok doğum zamanı bakarız dedi. Boyle bir durumla karşılasan var mı? Daha önce özeldeki farklı bir doktorda 1 buçuk hafta önde demişti.
Maddi durumdan kaynaklı doğumum devlette olacak. Bi yandan bebek iri denilip boşuna sezeryana alınırsam diye korkuyorum bı yandanda son ana kadar normal doğumu beklediğimde devletteki ölçüme göre 42. 43hftayi aşmış olacak bebek gelişimi 3 hafta önde olunca sıkıntı olmuyor mu mesela kaka yapması falan bu tarz şeyler olur diyede korkuyorum.
Böyle bir şeyle karşılaşip doğum yapan var mı?