Leylaa22_ bende sigara kullanıyordum cnm ben brakamam edemem dedim psikologdan bile destek aldım brakmadim ve sonra hamile olduğumu öğrendim içmeye devam ediyordum ama vicdan azabı çekiyordum sonra bir gün aglicak dereceye geldim çocuğuma bunu yapıyorum diye o gün son sigaramı içtim sadece akşam 1 tane içiyorum oda nikotini en düşük olandan inşallah onuda brakicam ama gerçekten istersen brakyorsun ben brakamam istemiyormusum günde nerdeyse 1 paket bitiyordu inşallah bırakırsın bir çocuğa kavuşmak için ne emek harcayan kişiler var Allah bize veriyor ve biz onun verdiigine zarar veriyoruz bunları düşün ve ilerde o çocuk hasta olduğunda birşey olduğunda onun vicdan azabını düşün inşallah bırakırsın 🙏