Tazeannebaba55 Epiduralli doğum yapan anneler memnun musunuz görüşlerinizi alalım bende epidural düşünüyorum da kararsızım aslında
058elf Tazeannebaba55 arkadaşım yaptı 3 ay önce gayet memnun kaldı, ama şöyle söyleyen arkadaşlarım da var ilerde baş, bel ağrısı yapıyomuş bilmiyorm artık 🤷🏻♀️
Elacagl Beni yaptırdım inanılmaz rahatlık hiç boşa o acıyı sancıyı çekmiyorsun. Deli gibi sancı var ama hissetmiyorsun 😂 şimdi 2. Ye hamileyim onda da epidural olucam