şu anda 39 haftalık hamileyim ve 10 dakikada büyük 5 dakikada bazen 15 dakikada bir sancım tutuyor ve sancı tutunca bebek çok kasıyor kendini kasılmalar oluyor olunduğu zaman belim kopuyor belim çok ağrıyor belim kopacakmış gibi oluyor ve hafif akıntılarım var sizce doğum olabilir mi doğum başta olabilir mi doğum sancılarım olabilir mi 😬😬😬😬