Ask13 Fadimehnk aynen canım bende göbeğe alıştım bende 9 haftanın içindeyim 12 haftada bırakılacak bakalım tüp bebek o yüzden de korkuyorum bişey olacak diye
Homeless20 Ask13 son 3 haftam kaldı cağnımm oksapar iğnemle :) tüp bebek olmuştu benim transferden beri kullanıyorum 3-4 kere kanadığı oldu. İlkinde telaşlanmıştım ama üzerine bastırınca kanaması durdu sonra dedim yanlış yere yaptım :)
Ask13 Homeless20 bende aynı canım benimde tüp bebek ya bı kaç kere kanadı bu kadar uzun sürmedi bende korktum o yüzden
hsny-58 Meryem1316 sıktığınız zaman morluklar ve kanama oluyor, doktorum artık sıkma dedi. Sıkmayı bıraktım bir ay oldu hiç morarmadı
Meryem1316 hsny-58 damara denk gelmememi için . Ben alıştığım için pek morarmıyor bir de iğne ucu da azıcık ufak nokta gibi morartabiliyor