tgb94
75 mg şeker yüklemesi yaptırdım.
açlık 69
ilk 1 saat 225
ikinci saat 195
sonuç : Diyet+İnsülin
2 ay ölçüm yaptım her gün 7 defa. Parmak uçlarım çok acıyordu. Şimdi kontrol öncesi 1 hafta filan yapıyorum doktor baksın sonuçlara nasıl gidiyor diye öyle istedi. Geceleri vahşice acıkıyorum evet. Gündüzleri bile öyleyim. Ama yapacak birşey yok. 20 haftayı aşkındır diyetteyim alıştım açlığa artık. Sebze yiye yiye sebze olucam ama az kaldı. Yediklerim sebze, et, tavuk,balık, yoğurt, meyve, diyet ekmek.