Gebeliğin en önemli ultrasonu bence bu, doktorum benim tercihime bile bırakmadı, allah korusun kötü bir şey olmaz hep iyi pozitif düşünün, cok güzel o detayları görmek, bir şey olsa bile anne karnında değil ama dogumda acil müdahele ile bir cok anne bu ultrasona iyiki girmişim diyor