Svmm0707 Kızlar 6+3 günlük hamileyim bugün adet agrısı gibi agrı gelip gidiyo kasıklarıma ayağa kalkınca falan ama sürekli değil normal mi ?
Happymother3 Svmm0707 normak canım ben 9. Haftaya kadar sıddetlı sekılde yasadm azaldı ama hala 14. Haftamdayım ara ara gırıyor
Svmm0707 Irmakayla ilk gebelik daha hiç bişey bilmiyoruz ki o yüzden bu kadar korkuyoruz galiba canım