BM9619 İyi akşamlar güzel anneler lohusa pijama aldınız mı kaç tane aldınız nerden aldınız benim kafam çok karıştı bu konuda kaç tane almayı normal düğmeliler karından dolayı sıkıntı mecbur lohusa almak gerekiyor sanırım normal doğum düşünüyorum yinede çok lazım olur mu hastanede bilemedim 🤷🏻♀️😊
Mervetekmn BM9619 ben bi tane lohusa takımı aldım boydan gecelık şık tüllü falan 2tanede biri elbise tarzı pıjama tak koydum çantama Bahçelievler’de Avmden almıstım 280tl elbisesi ve sabahlık
Ecem1818 BM9619 ben 1 gecelik aldım uzun kollu çünkü Doğumdan sonra hemşireler yürütmeye filan geliyor altında bişey olmuyor sonda hasta bezi oluyor pijama istemiyorlar.önden düğmeli 2 tane pijama aldım biri kadife.birde ilk doğumumdan beyaz sabahlıklı takımım var süslü olanlardan
BM9619 Mervetekmn güle güle kullan canım bende gecen baktım biraz bulamadım pek virüste olunca çok çıkılmıyor internetten alsam dedim güvenemedim
Tugcem50 Trendyoldan takım aldım ben lohusa takımları varya 4 parca bide bime gelmişti iki parca lohusa takımı birde kaynanam almıs sabahlıklı 3 cesit götürcem hastaneye
BM9619 Tugcem50 Trendyolu bende düşünüyorum geçen birtane aldım düğmeli anne bebek takımı omuzları oturmadı karın kısmı güzel oturdu yine aynısı olursa diye bilemedim siz sorun yaşadınız mı beden kısmında
BM9619 Ecem1818 pijamalar rahat oldu mu karın büyüyünce normal pijama sıkıntı oluyo sanki lohusa pijaması mı aldınız
BM9619 Minik2829 bende düğmeli düşünüyorum geçen baktım bir tane vardı ince geldi biraz normal pijama olunca karın kısmında sorun olmuyor mu acaba
zeynos07 1 tane 3lü lohusa takımı aldım sabahlıklı , bir tane de pijama takımı düğmeli oda.. bide ekstrandan eşofman takımı koyucam ne olur ne olmaz diye
Ecem1818 BM9619 yok valla normal aldım ben hep şuan 8 aylığım çokta rahat oluyor Doğumdan sonrada olur Feyza marka öneririm kadife gibi şu mevsimlerde çok güzel
Minik2829 BM9619 Ben L beden aldim hamile halimle bile oluyor. bir tek karnim var zaten. 2 haftam kaldi doğuma. siyah üzerinde beyaz kucuk mickeyler var.waikikinin sitesinden aldim.kumasi modeli harika oldu.tavsiye ederim🙂
Ecem1818 BM9619 evet trendyoldan aldım ben üşüyen biriyim doğumum şubatta nasipse o yüzden kalınca aldım 3 tane önden düğmeli
Feride34 Bende lcw dan sipariş verdim 2.güne elimdeydi kumaşı çok güzel likralıydı bayada geniş geldi doğuma rahat giyilir bakın derim siyah yıldız desenli aldım ben önü düğmeli 99 tlye kapmanya vardı hastanede çok kalırsam giyerim veya emzirmede önü düğmelileri tercih edicem ama yinde bi kaç parça alıcam lohusa takımı tam anlamıyla çoook gereklimi bilemedim covidden kimse alınmıyo odaya falan ama
Feride34 BM9619 ben 3 xl verdim sipariş normaldede 2xl alıyodum dar sevmiyorum gecelik takımını ama baya likralı geldi foto atmayı bilmiyorum bilseydim atardım kuzum
CupCake BM9619 ben bir tane çekim için aldım elek dantelli , internetten aldım , lohusahamile diye bir site, bugün geldi ve çok güzel . Birde normal bir pijama alacağım doğumdan hemen sonra giyebilmek için , o kadar ☺️