sennur26 ben gittim ve pişmanım. Çok ilgili değil bence ort 15 dk bakıyor. Benim kendi doktorum bile her kontrolde daha fazla bakıyor ve her organını anlatıyordu. Ben turgay şener ile olumsuz şeyler yaşadım. Umarım siz yaşamazsınız. Kronik hastalığımdan dolayı doktorum perinatolog önerdi diye ona gittim. Ama sonrasında esogüde başka bir perinatoloğa ve radyolog ahmet uysal a gittim. Ahmet hoca çok çok daha ilgiliydi ve detaylı baktı açıkçası. Turgay hocanın söylediği sorunu hem esogudeki hem de ahmet hoca söylemedi. Ama benim yaklaşık 1 ayım zehir oldu. Çevremdekiler de genelde turgay şenerin detaylı usg sinde olumsuz bir şeyler yaşadılar. Forumda gidip memnun kalanları görünce şaşırıyorum açıkçası 🤔