Yasmer123 Kızlar kilolu gebe kalıp bebek hareketlerini geç hisseden varmi ben az hissediyorum doktora gittiğimde bebegin hareketli gayet sağlıklı olduğunu söylüyor sizler ne durumdasınız bu arada gebelik haftam 27
Nnjwkwkl Yasmer123 bende 21 bazısı ayağı bacağı his ediyoruz diyor ama ben içerde.birseyler oluyor ara ara zar zor anlıyorum göbek bilgem baya yağlı malesef ondan diye düşünüyorum
Ayskoc Yasmer123 bende kilolu hamile kaldım ve 21. Haftada hissetmeye başladım ultrasonda hiç sorun görünmüyordu şükür ama yap tabakası fazla olduğu için hissedilmiyor sanırım
Bdp Yasmer123 ilk hareketini 24 haftalıkken hissettim kilolu olduğum için geç hissedeceğimi söylemişti doktot şu an 28 baya sert tekmelerini hissediyorum
MaysaBade Bende kilolu hamile kaldım 17. Haftamda hissetim ama 1 haftadıe filan bir kere sadece kelebek kanadı gibi birşey hissettim o kadar
Hypatia Ben de 79 kilo ile hamile kaldım şu an 86 kiloyum,19.haftada seğirme gibi hissettim ilk defa,sonra hafif hafif güçlendi.şimdi 22.haftadayız çok şükür.tabi sadece ben hissedebiliyorum😃😃
Svmcan Hypatia bende 78 kilo ile hamilr e kaldım 16. Haftada hissetmeye başladım o zamandan beri büyüdükçe gayet iyi hissediyorum🤔 ve ilk hamileliğim
NurSema01 90la hamile kaldım 17.haftada net hissediyordum hareketlerini o zaman 93 kilo falan olmam lazım şu an 35+4 olduk