Hamileliğin 6.haftasindayim ve bugün normalde tiroid hastalığı olmamama rağmen troidim çok düşük çıktı bunun sebebi nedir diye sordugumda hamilelikten dolayi olabilir çünkü bebeğin iyota ihtiyacı olduğunu söyledi doktorum zekası için ve bugün tiroid ilacı aldım doktor kontrolünde.. sizce korkmam gereken bir şey varmı..