Sedaoruc Kızlar sabah 6 da sancıyla uyandım lavaboya gittiğimde pembe kanamam vardı 😕 ama şimdi sancım geçti bel ağrım var sadece 😕bugün doktor kontrolüm var dua edin benim için😐
Ilkannelik Sedaoruc nisan koyu kıvamlı bir yapıda geliyor hafif pembemsi geldiyse doğumun yakın olduğuna işarettir. Doktorunuzla iletişime geçin benimde o şekilde işaretle baslamisti
Zemuda Sedaoruc ayy zamanı gelmiş zaten 😍😍😍 herşey yolunda ilerler ve bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🎊🎉🙏
Yenicicianne Nehirrr yok benimki direk kanamaydı pecete koyuyodum bildiginiz kırmızı kan geldi dört saat sonrada dogum yaptım🙂
Sedaoruc Zemuda İnşallah canım teşekkür ederim 👶 İlk bebeğim 🙇çok korkuyorum umarım herşey yolunda gider
Sedaoruc Şimdi geldim hastaneden Açılma yokmuş henüz. çatı muayenesinden sonra kanamanını rengi koyulaştı.😕haftasonu doğum başlayabilir dedi😕ilk çatı muayenem die mi bilmiyorum çok canım yandı kızlar Sezaryen seçme şansı olsa bugün sezaryen olurdum 😕
ToprakVeAnnesi35 Sedaoruc hadi hayırlısı stres yapma bir anda olur gider. Devlet hastanesine gidiyorsan malesef öyşe bir şansın yok. Çok kötü bir durum en azından sancı hissettirmeyen iğnelerden yapabilirler ya🙁
Sedaoruc ToprakVeAnnesi35 Epidural anestezi ile doğum yapacağım canım Şimdi biraz daha toparladım 😕o muayene sonrası çok kötü olmuştum psikolojim altüst oldu Etrafımdakilere konuşmak kolay gelio bizde biliyoruz normal sonrası rahat edeceğimizi Ama ilkkez böyle şeyler yaşıyoruz 😕
ToprakVeAnnesi35 Sedaoruc kimsenin lafına bakma sen herkes çok biliyor. Ben normal doğum yaptım 1 ay oturamadım 20 dikişim vardı. Acı içinde kuvrandım durdum nereye toparlandım? Şimdi yine hamileyim normal doğum yapmak istemiyorum sırf bu yüzden😔
Sedaoruc ToprakVeAnnesi35 Doğum sancılarınız nasıldı? Tarif edebilir misiniz? Şimdi çok şiddetli bel ağrım var . Gelip gidiyor acaba doğum sancısı mı😕
Dimplesgirll ToprakVeAnnesi35 benim görümcem de normal yaptı 2 ay oturtamadım dedi dikişler den dolayı hepsinin cidden kendine özgü zorluğu var
ToprakVeAnnesi35 Sedaoruc merhaba canım tekrar. Ben oğlumu 41. Haftanın sonunda kucağıma aldım gelmedi. Suni sancıyla yaptım ama evlerden ırak😂 normal sancı nasıldır bilemiyorumki eminim daha azdır. Ama kural şudur sancılar yarım saatte bir düzenli gelir. Zaman geçtikçe bu sancılar 10 dk bir 5 dk 1 düzenli gelmeye başlar. Ve mutlu son🙂 kural aslında sancıların belli aralıklarla düzenli gelmesi
ToprakVeAnnesi35 Dimplesgirll evet malesef ya. Ben bu yüzden bu sefer normal doğum istemiyorum. Görümcem doğum yaptı 3 ay önce sezeryan 2 günde ayağa kalktı. Ben doğum yaptığımda 2,5 sene oldu bu arada ama dün gibi yani🙂 1 ay oturamadım yürüyemedim
Dimplesgirll ToprakVeAnnesi35 canım aklında olsun birdaha normal yaparsan dikişin olursa her wc den sonra kurutma makinasıyla kuru tut daha çabuk iyileşiyormuş
Sedaoruc ToprakVeAnnesi35 Teşekkür ederim canım 🙈 Benim bel ağrım 10 dk bir geliyor sanırım doğum sancısı😔