[silindi] Dndulgr ben agda da canım cok yanar son ayda fln gitsem mutlaka dogururum kendimi sıkmaktan kasmaktan herkes kendini bilir Benim acı eşiğim düşük sen ben dayanırım ne var o agrıda fln diyorsan bilemem bazıları öyle der çünkü😄
Dndulgr SSeymanr ben de hafif var tüylenme. Çok değil ama belli oluyor. Ben hiç dokunmadım. Öyle duruyor. Boncuk ağda yaptıranları gördüm. Deneyebilirsin.
SSeymanr Dndulgr kötü duruyor hafif olsada.ister istemez doktora gidiyoruz 🥺 Sır ağda olmaz mı acaba kuaföre gitmiyorm bu dönemde cünkü