19231923 Sehertamer devlette maalesef eşler giremiyor sadece bi kişi bayan refakatçi oluyor şehir hastanelerinde odalar tek kişilik diğerlerini bilmiyorum ☺️
Bebiss Mertimm yok su sekil suni sanci falan takildigi zaman odada tek bekliyosun o surecte yaninda biri olmali diye dusunuyorum
Seyma_1990 Bebiss ben kayseri Erciyes tip fakültesinde doğum yapmistim esim özel oda ayarladı 5 güne 300 küsür ödemişti 3 yıl önce ama simdi hastaneler nasıldır bilmiyorum
Busekrkmz Bebiss devlet Hastanesi’nde doğum yaptı tek oda da kaldım ücret ödemedim annem ve eşimi de yanıma aldılar.
annepanda Bebiss aynen oyle birde ben doktor kontrolunden direk hastaneye gittim. Yanimizda ne bir yedek kiyafet ne bir hazirlik. Stresten titriyorum.. aglamaktan gozlerim şisti. Korona birdne patlamis hic bir yere dokunamiyorum vs.. cok zordu çokk..