Kizlar,bir kaç gündür ne olduğunu çözemiyorum😑ayaktayken felan burnum tıkanmıyo,akmıyo ama uzandığımda burnum tıkanıyo gece sabaha kadar ve balgamımda oluyo.Normalde grip olunca ayaktaykende mütemadi olarak burun akar ve tıkanır bende yalnızca uzandığımda oluyo neden böyle?grip mi bu? Kaç gündür böyleyim bebeğe zararı olur mu😓neyapmalıyım