Gecenaz bende vajinismus hastalığı var alttan muayyenede bile felaket zorlanıyorum ve acı çekiyorum doktorum bunu bildiği için çok konuştuk bende sizin gibi çok ağladım doktorum direk senden önemli değil zaten bu halde sana normal doğurtamam seni de bebebiğini de hatta bizi de riske atamam dedi zorunlu sezaryen yezdı bitti kaç haftalıksınıx