Merhabalar bir doğuramıyorum postu da benden olsun :). 1 saat sonra 38+6 olcaz kısmetse. Dün kontrolde doktorum rahimde hiç açılma olmadığını esneme bile olmadığını söyledi. Cuma günü tekrardan kontrolüm var. Duruma göre sezaryen günü verecek sanırım öyle söyledi. Açıklık olması için bol yürüyüş, hurma,squat,ananas hepsini yapıyorum ama hiç fayda etmemiş. Benim gibi sıfır açıklıkla normal Doğum yapan var mı acaba aranızda ? Rahim açıklığı için suni sancı denenebiliyormuş sanırım ama oda nasıl olur bilmiyorum saatlerce suni sancı alıp sonuç yine sezaryen olur diye de korkuyorum. Ne yapsam bilemedim eşimde yanımda değil Doğum vakti gelecek dönmeden bizimle vakit geçirsin izni boşa gitmesin diye hemen de olsun istiyorum. Çok uzattım kusura bakmayın. İlk gebelik ve ben aşırıııı acemiyim. 🙈