Kızlar 17 haftalık hamileyim bugün böyle aşağı doğru bi baskı hissediyorum hani doğum zamanı koltuğun ucuna dik otururuz ya o şekil çok rahatım arkama yaslaninca yatarken o kse değil tam otururken bi rahatsız oluyorum sizce nedir sene-i yasayaniniz varmi