28 den itibaren bişey oldu ve tam o gün hamileliğin saltanatı bitti benim için😪 gerçekten zorlanıyorum.bazen çok güzel belki de bi daha hiç olmayacak bi süreç hem de aşırı zorlayıcı.sonucu güzel olan her şey zordur diyip sabrediyoruz ama şu bol bol uyuyun diyenlere iki çift laf etmek istiyorum...