Çok aşırı ellerim ayaklarım sismedi ama sanki ellerim ayaklarım eklemlerin sızım sızım sızlıyor alev alev nasıl geçer bilmiyorum artık ağladım açıdan buz tuttum geçmiyor. Yaşayan geçmesine yardımcı olan bir çözüm bilen ? Artık hastanede ağrı kesici bir serum bile düşündüm