Aleyma hemen doktorunuza haber verin ulasabilecekseniz. Benimde 12 haftada oldu hastaneye yatıs yapıldı plesentam assagıda imiş. Bir aydır da evde yatıyorum hiç kalkmadan. ilaç kullanıyorum ve üç güne bir iğne vuruluyorum. İhmal edilecek bir durum değil basta önlem almak önemli