Busekayra Merhabalar 33+ 4 deyim ve bebeğim iri en başından beri böyle gidiyordu şekerim ve bir hastalığım yok şükür. Ama şuan suyum fazla 4 haftadır devam ediyor sorunum. Aynı durumu yaşayan var mı doğumu etkiliyor mu?🥰
KubosM Busekayra Bizde yarın 34 haftalık olacağız canım oğluşum 2600dü geçen hafta 😅 şekerimde yok suyumda normal biraz genetik sanırım babası iri 😁 bakalım bende merak ediyorum ilerleyen zamanlarda doğumu nasıl etkileyecek diye
MihricanA Busekayra 37. Haftaya gircez bikac gun önce 3046 kiloydu doktor 1 hafta ileride dedi şişkoma 😂 Bakalım ne zaman gelecek
Titisisi Busekayra bizde 35+1 haftalığız en baştan beri 3 hafta kadar ilerden gidiyoruz bizde biraz fazla iriyiz 😊 suyumuz normal şekerimiz falan da yok sadece irilik hem erken Doğumu tetikliyor (bugün kontrolümüz vardı heran gelebilir kanala yerleşmiş dedi doktor ) hemde normal Doğumu biraz zorlaştırıyormuş aklıma takılıyordu benim bugünkü kontrolde bunlara cvp buldum 💁🏻♀️
Bgmky Busekayra 38+2 deyiz canım son 2 aydır bizde de baş ölçümü kilo önde o yüzden pazartesi günü sezaryen olucam. Bizim de şeker ya da herhangi bir hastalık yok doktorumuz yapısal dedi
Busekayra KubosM ben 32. Haftamda 2.430 du. Benim babada bende çok zayıfım ama bilemedim 😂 36 da çatı muaynem var çok merak ediyorum nasıl olucak normal olur mu diye 🥲
Busekayra KubosM ağrınız da oluyor mu ben yürüyünce hele kasıklarıma sancı giriyor bel ve kasık ağrısı çok çekiyorum😟
Hcrblt Doğum kısmını bilmem ama biz şuan 27+2yiz benim bebiste iri bebek olucak şeker falanda yok su konusunda da geçen hafta Dr biraz fazla ama bu haftalarda normal dedi bakalım son haftalara doğru nolucak sezaryen gerekebilir dedi🙄🙄🙄
Busekayra Hcrblt bende bi çok yorum okudum erke -Ozlemcelik388 bana diyet vermedi ama yediklerimizden olabilir ben çok ekmek hamur işi makarna pilav yiyorum 😊 ama son 1 aydır olması tedirgin etti beni sadece
-Ozlemcelik388 Bende 27 haftaligim doktor iri bebek dedi. Şekerde yok ama diyet uygulanıyor suyum fazla olduğu icin
KubosM Busekayra Ah canım 1 haftadır özellikle kasık ağrım yüzünden yürümekte çok zorlanıyorum. Kalkıp biryere gitmek gözümde çok büyüyor. 1 haftadır magnezyum kullanmaya başladım sanırım onunda etkisi bel ve sırt ağrılarım hafifledi
Aslanlarim 33+6 2530 gram ve iri bir bebek olacak dedi kafası içinde öyle dedi. Benim ilk oğlumda 3900 doğdu Dr genetik dedi. Normal ve güzel bir Doğum olmuştu bu da normal olur insallah.
KubosM Busekayra Evet suda eriyen canım 😅 ağrılarımı azaltınca bu yolda herşey mubahtır diyerek içiyorum
KubosM Busekayra Özele gidiyorum canım sen 😊 bulunduğumuz şehirde devlet baya yoğun birde gurbette olunca özele gitmek daha mantıklı
Busekayra KubosM bende özele gidiyorum canım ama iri olduğu için direk sezaryene yanaşıyorlar o beni tereddütte bırakıyor o yüzden bi kaç kere devlete gitmeyi düşünüyorum 😊
KubosM Busekayra Benim doktorum ne tam sezeryan dedi ne normal dedi canım 😊 bebişin durumuna göre konuşuruz bunu dedi deli gibi sezeryandan korkuyorum ama miniğin sağlığı için hangisi daha iyi olacaksa olsun diyorum artık 🙈
Simelwelt Busekayra yok değil normal çok istiyorum cuma günü belli olacak allah nasip ederse ilk önce sağlık tabiki 😊