Gizemaltnr artıyor bile ben de 28.haftadayım..her geçen gün daha da artıyor ama yediklerle pasif yada altig oluyor işte dikkat etmeliyiz yediğimize..aynen gaviskon ama ben daha çok soguk sütün ve yastıklarımı fiks her gece yüksekte tutmakta fayda görüyorum