Zehranur_ Merhaba kızlar hamilelikte sürecinde diş veya dış eti ağrısı yaşayanınız var mı belirli bir dişim ağrıtıyor diş etlerim sızlıyor, yaşayan varsa yada bilgisi olan varsa bilgi verebilir mi? Teşekkür ederim şimdiden
Ayseozmenucar Zehranur_ benim de aynen diş etlerim şu an bile aktif 🥶🥶 işte gargara var ya listerin onu birde diş etlerimi şöyle fırçayla hafiften kaşır gibi fırçalayınca etki ediyor..bende meyve ve vitamin ilacımı düzenli kullanıyorum halbuki…ama kızlar 3.dogumum ne kadar kolay hamilelik geçirilse bile illa ki her gün bir başka şikayetimiz çıkıyor sabırlı olup dogum sonrasını bellıcez o zaman hepsi gidiyor
Hanife_ikranuR Zehranur_ ben öldüm kaç haftadır apseyle iltihapla uğraşıyorum antibiyotik verdi doktor çok zor
Ozgeknc Yaaa bende aynı şekildeyim resmen yerinden ayrıldı. Doktorum C vitamini içmemi önerdi içiyorum ama geçmedi 🥺
Merveligibi Ya kızlar bende aynı şekildeyim her hafta farklı bir diş etim şişiyor ve ağrı yapıyor hatta bikaç tanede çürük var doktorum yaptırabilirsin diyo ama yine de çekiniyorum bebek olduğu için napsam bilemedim ya