mommy_bee Ilk ay bekleyın bence sonra zaten korumaz ama adrt duzrnsizlogi olabilir bir süre ve gebeliği zorlaştırabilir
Momtheangel SILA--123 ben 3 ay içtim bitirdim canım 2 aydır içmiyorum aralıkta denedik olmadı bakalım. Artık nasip 😊
Momtheangel Yagmurbegum 3 ayda adetim normale döndü bende programdan takip ediyorum adet döngüsünü ama illa Bi değişklik olmuştur canım haklısın hayırlısı inşallah 😊❤️