FeyzaEngin Merhaba sevgili anneler; 3 haftalık hamileyim. Karnımın sol tarafında sıkışma tarzda bir ağrı var uzun süredir. Zaman zaman ağrı gidio geliyor. Kasık bölgesinde değil biraz daha üst kısımda oluşan bir ağrı. Sebebini bilen var mı?