serenty_123 çok geçmiş olsun evet doktor seçimi çok önemli ilk hamileliğim benim de çok araştırıp ayşegül hanımı bulmuştum ilk gidişim zqten ama bakarım bir kaç kez ilgisiz görürsem farklı bir doktora geçerim ben çünkü çok paniğim doktor konusunda kötü bir şeyler yaşamak istemem