Aysmail 37haftalık olup sezeryan günü alan varmı en son kaçıncı haftaya kadar beklenmeli sezeryanda ?
Melissa21 Aysmail benim 37. Haftam 1 ocak için sezeryan günü aldık 38+3 oluyorum o gün ama bebeğim makat pozisyonda olduğu için mecbur böyle oldu genelde 38. Haftada alıyorlar sezeryana
Aylayla RDT rabbim sağlıkla almanı basip etsin benim onbir sene önce benim oğlumuda 37 de almışlardı doğum pozisyonu aldığı için birde bende çok kasık ağrısı yapıyordu dr aldı bebeği ozmaan üzülme sağlıkla gelsin küçük kuzucuk inşallah
Aylayla RDT malesef girdi çünkü ciğerinde su kalmıştı beşgün kaldı çıktı merak etme bişey olmaz benim bebeğim kaldı diye seninkide kalır diye düşünme sakın