Mrb ben 1bucuk yıl önce bi düşük yaşadım 23ekim 2020 de rahim filmi çekildi daha önce adet 1bucuk goruyodum doktorum rahim filminde tüplerimin açıldığını söyledi adet olduğunda gel dedi 10kasimda adet görmem gerekti 11kasimda gördüm adet doktora gittim klomen yumurtalık hapını verdi bana 1hafta sonra gel dedi adet 3gun oldum artık 1hafta sonra gittim doktorum yokmuş eve geldim 26kasimda gitcektim randevum iptal oldu normalde 6kasim adet görmem gerekiyo görmedim 7kasim randevum var bu arada adetimden geçtiği için değil ilaç kullandığım için gittim doktora 7kasimda gittim doktorum her gittiğimde altan ultrasyona katiyo dotkorum hamilesin git kan ver dedi hamile değilsen adet söktürücü vericem dedi gittim kan verdim testimin sonucu pozitif dedi 2gun sonra gel bi değer var 2ye katlanacak mi bakalım dedi 2gun sonra gittim kesin hamilesin dedi düşük tehlikem oldugunu söylemedi progestan hapını verdi bu ilaci kullan bebeğe zarar vermicek dedi 2hafta sonra gel altan bebegin kesesine bakalım dedi geçen hafta perşembe bebeğim 4haftalikti başka bi ilde başka hastaneye gittim ordaki doktor bebegin kesesi gozukmuyo dedi gebelik takibi yapıcaz dedi hormon değeri varmış galiba 745 dedi gebelik takibi yapıcaz dedi dış gebelik olabilir dedi bu arada 2aydir folik asit kullaniyroum vitamin sizce bebegimin kesesi gozukmemesi normal mi yarin doktor randevum var ınslalah bi sorun olmaz 🙏