snmacan Kızlar selam Göğüslerim ağrıyor Kasıklarım ağrıyor karnımda da kasılmalar oluyor ama düzenli değil.. Suyum da gelmedi nişanımda.. Beklemek çok yorucu siz ne durumdasınız? Benim durumumda olan var mı veya foğum yapmış var mı??
Suelllomerr snmacan gelseler 'de heyecan gelmeseler 'de değil mi bence 40i geçirme bii doktora git derim canım
Pnar snmacan ayni durumdayiz Seninle Canim Bizde 40 olduk ne sanci ne belirti ama kasitlarim siddetli agriyoo yatmakta kalkmakta zorlaniyorum carsamba Hastane gitcem bakalim ne olcak hayirlisi ile kavusalim bebislerimize sag salim 🤗🤗
snmacan Yarın Suelllomerr yarın kontrol var zaten. Eğer bir problem yoksa doktorlar 41. Haftanın sonuna kadar bekleyebiliyor. Benim doktor biraz normal doğum sepatizanı. Sezeryan için komplikasyon falan olması gerekiyor