Bende bel fıtığı var hareketlenince ne yaparsam yapayım ağrıyor öyle birşey mi acaba? Doğumu gelen arkadaşlar doğum sancısını çok şiddetli bir adet ağrısına benzetiyolardı, sanırım bi de genelde kasıklara doğru vuruyormuş.. ben de dün çok ağrı çektim ağrıdan uyuyamadım ama benimki fıtık ağrısıydı artık 36. Hafta ağırlaştıkça yük biniyor bele tabi iyice🙄