Ela2021 Merhaba arkadaşlar adetime 3 gün var pembe lekem geldi bugün birde minik sancılarım var.Adetim böyle değil normalde hamilelik olabilirmi acaba sizde durumlar nasıl sizde anlatın biraz😊
Mizgin2020 Ela2021 benim ayın 27 si inşallah hepimizde bebiş var bende de bel ağrısı ve kasik agrisi var dün gece ağrıdan uyuyamadım resmn
Ela2021 Mizgin2020 inşallah cnm rabbim isteyen herkese nasip etsin ama ben adetde olabilirim sanki. Benimde 28 galiba 3 günüm kalmış