Dilaam bende tutmuştu bu teori,bebek kesede solda yerleşmişse erkek,sağda ise kız demişlerdi,göbekten çekilen ultrasonda öyle ama vajinaldan çeklilende ise tam tersi.
Alttaki ultrason fotoğrafınızda ortada ama üsttekinde sağda gibi duruyor sizin bebiş🙄
kız gibi sanki☺️