Kızlar çatlaksız geçen hamileliğim 36. Haftamı doldururken golü attı bana karnımın iki yan tarafında 2-3 cm lik minnak çatlağım oldu🙈 daha ilerler mi bilmiyorum veya doğum sonrası farklı bi görüntü olur mu bilemiyorum ama sonrasında nasıl bi tedavi yaptırabiliriz? Lazer işe yarar mı? Memnun kaldığınız tedavi yöntemi var mı?