Seni cok iyi anliyorum,hamileliyimin ilk haftalarinda (7-8) bende disle problemler yasadim hayatimda oyle aci gormedim resmen agzimla beraber beynimde çatliyodu anlatamam tarifsiz bi aci.Banada 3 aya kadar dis tedavisi olmaz demislerdi ama 3 ay ne kelime 3 dk bile o agriya dayanmak mumkun degildi .3gun aci icinde kvranarak sabretmeye calistim ama olmadi.o yuzden mecbur yaptirdim bende disimin sinirini cikardilar.Antibiotik agrikesiciler vermisdi kullanmam icin ama kullanmadim yani disimi yaptirmak artk elimde degildi agrilar,ama ilaci elimden geldigi kadar bebege zarar vermemek icin kullanmadim.yaptirdikdan sonra 9ci haftamda jinekologum bebegi kontrol etmek istedi cok sukur bisey olmadi 🙏🏻
dis doktorunla beraber tedavi icin jinekologunlada gorusmelisin onlarin temasini sagla ki jinekolog zararli olan seyleri dis doktoruna yapmamasini soylesin ve mumkun baska yollar soylesin.