Merhaba Cağnımmm Anne adayları,
Ben 28 haftalık hamileyim. Hamile kalmadan önce günde iki üç lt kola tüketiyordum. Ama çay, nescafe, türk kahvesi, soda, meyve suyu ya da diğer gazlı içeceklerin hiçbirini içmezdim, hala da içmiyorum. Kolayı tabiki azalttım, günde iki bardak kola içiyorum, içerken çok vicdan azabı çekiyorum ama kendimede engel olamıyorum. Birkaç doktorla görüştüm kimisi iki bardaktan birşey olmaz dedi, kimisi içme dedi. Böyle bir bağımlılığı olan ve başaçıkabilen var mıdır acaba?