Feyz-al 9. Haftada kullanmaya başladım ben. Acı badem yağı ve kayısı çekirdeği yağı. Günde 1kezle başlayıp kaşınma arttıkça 2ye çıkardım sabah akşam sürdüm,sürüyorum. İş yerindede günde 1kez sebamet çatlak önleyici kullandım. Şuan 32haftayı geride bıraktık çatlağım yok