ssnnmmm Mertimm biraz yüksek diyete başlatırlar büyük ihtimalle sende yediklerine dikkat et kontrol altında tutabilirsen insülin falan kullanmana gerek kalmaz
Busramusti Mertimm benim 1 saat sonra ki 160 çıktı diyetisyene gidiyorum suan diyet yapıyorum 4 5 haftadır bu hafta insüline başladık şeker düşmediği için
Minikmucizembenim Aç mı gıtmemız lazım arkadaslar seker yüklemesıne ona göre sabah randevu alacagım da bılgınız var mı
Merveakbb Minikmucizembenim Aç gidiloyor canim yeni yaptirdim ben gece 12 den sonra su dahil içme doktor bana öyle demişti
ssnnmmm Dilek_25 yaptırmak sana birşey kaybettirmez ama yaptırmazsan ve şekerin varsa bunu anlayamazsın bebeğe ciddi zararlar verebilir
sumeyye60 Dilek_25 Şekeriniz yüksek çıkıyorsa bu bebek için birçok probleme yol açabilir o yüzden yaptırmalısınız. Zaten hiç mi baklava, çikolata, tatlı yemiyorsunuz onun gibi bir şey bu glikoz içeceği.
sumeyye60 Dilek_25 Yaptırma diyenler kimsenin bebeğinin sorumluluğunu almaz ki o yüzden doktorunuzu dinleyin🙏