Merhaba güzel anneler, bugun şeker testi yaptırdık. Sıvıyı içtikten sonra 1 saat bekledik ama kafam karıştı damardan almadılar kanımı, normal şeker hastalarının cihazları oluyor ya parmaktan ölçüm yapılıyor öyle yaptılar. Sizin de böyle mi oldu onu merak ettim?