Sivasss Kızlar iğnelerimi aldım bugün benim gibi varmı başlayan ama ben dondurup sonra transfer olcam 1 2 ay sonra
dugmeninannesiii Sivasss hayırlısı olsun inşallah canım bende tüp bebekle hamile kaldım. Önce donduruşdu yumurtalarım sonra transfer oldu. İlk seferde tuttu çok şükür. Umarım seninde ilk transferde tutar. Herşey gönlünce olsun hemşerim ☺️🙏
ballisiyavrum Sivasss bende döllenme oldu ama bir ay sonra transfer dedi doktorum .adeti bekliyorum transfer için🤲