Kızlar pazar günü kan vermiştim beta 1,2 çıkmıştı. Ağladım günlerce bugün eşimin ısrarıyla yani aşılamanın 14. Günü sabah kan verdiğimde 14,28 çıktı. Geç döllenme olabilir mi kimyasal olma ihtimali varmı değer bana çok düşük geldi cuma tekrar kan vericem