1000114383540251 Selam kızlar bugun hıc iş yapmamama ragmen bıkac saattir belimde adet sancısı gıbı Bı agrı var belimde karnımda degıl 27+1im suyum fazla erken dogum falan olabılırmı
umaydurununannesi 1000114383540251 dogum sancısı ılk basladıgında aaat bası sonra gıttıkce suresı azalan bı sancı
1000114383540251 umaydurununannesi bukada erken olmaz herhalde karnımda agrı yok ama el Bolgem de agrı var
umaydurununannesi 1000114383540251 belıne baskı yaptığı ıcın agrı yapıyordur uzan dınlenöeye calıs herhangı akıntı olursa veya agrın ara ara gıdıp gelırse doktora gıt
1000114383540251 umaydurununannesi tamam tesekkur ederim 2.gebelıgım ama ilki sezaryen oldugu İcin Dogum sancısı falan yasamadım