Minigim_ben Merhabalar canlar 🌺❤️ Programa göre doğumuma 2 gün kaldı . Doktor 16-26 Aralık arası dedi . Ama ne sancı ne bir belirti var . Sizce programin tahmini doğru mu 🤔
6217 Minigim_ben ayy hadi hayırlısıyla inş sağlıkla kucağına alırsın tarih yazınca bende sezeryan günü sandım
Minigim_ben HamzaMoms aralığın başından beri bekliyorm valla günler geçmiyor 😍 Sende varmı belirti ufak sancılar Ocağı bulacak gibiyim ben
HamzaMoms Minigim_ben sancılar oluyorda devamı olmuyo malesef 😔 stres yaptıkça bekleticek bu bebekler bizi ama düşünmeden edemiyorum