Sema91 Bugün Bağcılar medicine da kendi doktorum dogum da olduğu için Dr. Gamze Berkel e göründüm. Çok naif ve ilgili bir hanım ama sanırım çok genç, sizden bilgi almak istiyorum aranızda Dr. Gamze Berkel le doğum yapan var mı ?
Rabiamrc Sema91 ben o doktora gidiyorum ama daha yeni benimde bir bilgim yok ama cok tatli kadin valla cok sevdimm bakalim nolcak 😘
Sema91 Rabiamrc evet çok tatlı bir kadın bakalım bende ona devam etmeyi düşünüyorum, çok teşekkürler 🌸
Ligarbawood Sema91 Rabiamrc Merhama inşAllah buradasınızdır eski bir post çünkü😊 bende gamze hanıma gitsem mi düşünüyorum nasıl bir doktor acaba?
busrabrbr Ligarbawood merhabalar , Gamze hanıma mı gidiyorsunuz ben 11, haftadayım tea hanıma gidiyorum ama çok yoğun biraz kararsızım Gamze hanıma mı geçsem diye memnunmusunuz ☺️
13-rayne-06 Merhaba bende tea tavadze hanıma gidiyorum başından beri 33+1 haftalığım çok memnunum doktorumdan. Gamze hanımı bilmiyorum malesef 🤷♀️