Arkadaşlar ben 2 sene önce doğumevinde gebe okuluna katıldım. Aşşırı faydasını gördüm. Ve pek çok konuda fikrim değişti. Sizlere de şiddetle tavsiye ederim. Geçenlerde hastahanede hala afişleri vardı muhtemelen devam ediyor. Hastahaneyi arayıp öğrenin ve katılın ☺️
Güzel doğumlar hepinize 🌸