Elifhusna Merhaba iyi günler bugün tam 35 +0 haftalık oldum bugün karnım aşırı sertleşmiş ve ağrıyor nedense dokundugumda ve goguslerimde çok yumuşamış acaba nedeni nedir?
Memmedli Elifhusna kasılmadır onun adı. Aslında 32 haftadan sonra bazı hamile kadınlarda ola biliyo. Bende de olmusdu. Erken dogururum diye korkardım ben ama 39+1 de dogurdum
Memmedli Elifhusna bence doktorunuza danışın. Sonuçta o sizin kan testlerinizde ne çıkdığını biliyo. Endişelenecek durum olup olmadığı söyler size
zeyzeyyyy Karnın sertleştiyse kasılmaların olabilir.. sertleşince kendini nasıl hissediyorsun .. göğüslerin hakkında yorum yapamayacağım
Elifhusna Memmedli Herhangi bi doktorum yok danışayım şehir hastanesine gidiyorum kontrollerimde sürekli farklı hocalar oluyor belli bi doktorum yok maalesef bende korktum açıkçası
zeyzeyyyy Elifhusna ben de 24. Haftada olmuştu sertleşme.. settleşince soğuk soğuk soğuk ter atıyordum elle muayene ettiler bir sıkıntı çıkmadı çok şükür korkmana gerek yok olacak bunlar 😇 yine de doktoruna danış için rahat etsin
Memmedli Elifhusna canım yaa. Her şey normalmi? Doktorun ciddi bi sıkıtı olduğunu soylemedıyse. Normal hamilelik yaşıyosan rahat ol bence. Her kesde oluyo o
Elifhusna Mehtapakgl ikindi vakti öyle oldu şuan bile sert sadece Gogsumun tam altı sertleşmiş bebekte normal hareket halinde çok şükür ama karnım çok sertleşip agriyo
Mehtapakgl Elifhusna canım müsaitsen bir acile git nst bağlasınlar. Ne olur ne olmaz. Yarında doktora git şikayetini anlat. Benimde geçen pazartesi oldu. Bana da ilaç verdi kasılma için rahatladım biraz. Ben daha 30 haftalıktım.
Elifhusna Mehtapakgl Doğru diyorsunuz lakin benim randevum da haftaya acil de heman alırmı bilemiyorum
Elifhusna Mehtapakgl Tamam çok teşekkür ederim umarım geçer ağrısı Rabbim bütün annelerin yardımcısı olsun🙂