Selam kızlar ben 6 haftalıkken alttan ultrason yaptı doktor şimdi 8 haftalığım ama içim rahat etmiyor özelden tekrar randevü aldım 9 haftalıkken ultrason için sırf içim rahat etsin diye yaşadığım ülkede 12 haftaya kadar yapmıyorlar herşey yolundaysa 6 haftada lekelenmem vardı o yüzden yaptırdım yani 9 haftada ve 12 haftasa olmuş olacak 3 defa oluyor fazla ultrason zararlı diyorlar korktum şimdi