Ayla_annesi07 Arkadaş lar 28+3 günlük doktor bi tane kordon dolanmış dedi korkma dedi ama bn çok korkuyorum ya bişey olurmu sizce yaşayanınız var mı doktorunuz ne diyor 😞
svmm Ayla_annesi07 bilgim yok postun yukarı çıksın yazayım ama içini ferah tut doktorun korkma dediyse rastladıkları bir durumdur diye düşünüyorum kötü bir durum olsa söylerdi zaten
Gizmo123 Ayla_annesi07 Allahın izniyle bir şey olmaz annesi korkma zaten anne karnında yemek, solunum olmadığı için sıkıntı olmaz içini ferah tut 💓😊
Leman3 Ikı tane kordon dolanması vardı .36haftada gıtdım bırı cozulmusdu.sımdı 38+0 bır tane var normal dogum dusunuyorum ıkıncı cocugumdada kordon dolanmasıyla dogmusdu
Ayla_annesi07 Leman3 bişey olmaz inşlh ya sadece normal doğumu engeller diyor doğum şekli önemli değil de bişey olucak diye korkuyorum bide tüp bebekle hamile kaldım ilk bebeğimide kaybetmiştim korkuyorum 😞